Acest concept minunat lansat de ministerul turismului mi-aduce aminte de celebra povestioara sau pilda sau ce-o fi fost mai exact de pe vremea lui Tepes conform careia atunci puteai lasa punga cu galbeni la rascruce de drumuri, ca tot acolo o gaseai a doua zi. Adica... "the land of choice": orice roman de buna credinta avea de ales: o iau sau n-o iau. Si cica atunci nimeni nu lua, de tama sa nu-si ia teapa.
Ce cred ca e interesant la aceasta povestioara de care ne-am amuzat sau mirat cu totii pe la orele de istorie din scoala generala e ca mi se pare a fi prima atestare "documentara" a faptului ca pe plaiul mioritic furtul e la el acasa. Si atunci, daca a fura tine de mostenirea isorica a noastra, a romanilor, de ce sa nu exploatam asta intr-un brand de tara? De pilda, la Guerilla de dimineata baietii au sugerat acum ceva vreme foarte inspirat sloganul: "Come to Romania! Your car is already here!"
Inca o dovada? Rusii (si nu numai) n-au nici o jena in a da nume marcilor de vodka cu rezonanta cat mai slavona, oricat de raspandita si impamantenita ar fi ideea ca rusii beau mult. Si?!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu