marți, 11 decembrie 2007

Cine e Catrinel Menghia?!

Somnoros, savurand cafeaua de dimineata in aceeasi carciuma plina de portughezii matinali ai lui Mittal si de cativa luxembourghezi alcoolici, am fost trezit din letargie de prima pagina din Bild. Recunosc ca nu m-am prins din prima, ca habar n-am cine e Catrinel Menghia, da' numele mi s-a parut ca aduce a Dambovita si, la o scurta radiografie a si mai scurtului text care insotea poza, m-am prins ca e, intr-adevar, romanca. Am intrat pe site-ul ziarului in incercarea de a o gasi, dar... nu am reusit. Am dat un search la ei pe site si am gasit niste trimiteri spre nu stiu ce articole despre aparitia ei in FHM si nu mai stiu ce...
Habar n-am cine e tanti, da' sunt aproape sigur ca pozeaza in mare vedeta in Romania, iar in Bild e fata de la pagina 1 (ei nu au "fata de la pagina 5"... au mutat-o pe prima pagina).
Asadar, desi nu stiu deloc limba germana, am reusit si eu, o data, sa citesc ceva in Bild: poza era in limba romana :)))

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buey, ignorantule! E mama bunaciunilor!
Off, batrane....