luni, 28 ianuarie 2008

Bibliografie...

Marturisesc deschis ca acum ceva vreme eram si eu "prizonierul" conceptiei ca romanii stiu ce e aia scoala, in timp ce altii, in special vest-europenii, nu! Acum nu sunt total impotriva acestei idei, doar ca exista muuuulte "nuante" la mijloc! Da, e adevarat, nu mai demult de acum doua zile colegii mei "au lovit" din nou, marturisindu-mi dezinvolti ca nu au auzit de Alain Delon, dar parca isi aduc aminte de el de la meciurile nationalei Frantei :). Daca (sa spunem) inteleg asta la cineva din Australia, in cazul belgienilor e mai jenant sa caut scuze. Dar nu au auzit ele nici de Patricia Kaas, deci...
Oricum, revenind la sistemul de invatamant si la poza de alaturi: intr-o saptamana am un curs. Unul din cele aproximativ 20 pe care le am aici. Curs intensiv: o saptamana de predat, dupa care inca vreo doua saptamani de pregatit pentru examen si examenul propriu-zis. Pentru acest curs, ni s-au distribuit "niste" articole (vezi poza). "Numai" 35 (restul de 5-6 ni se distribuie cand ajungem in Belgia :) ). De curiozitate, am numarat paginile. Nu una cate una, ca nu sunt (chiar atat de) tampit, ci cu excel-ul, ultima pagina minus prima plus unu :). Ei bine, intr-o saptamana, am de citit 1.237 pagini! M-am ingrozit! M-am uitat pe lista de bibliografie: nu sunt toate obligatorii! Uffff... Mult mai bine. Le-am contorizat atunci numai pe cele obligatorii: "numai" 645 de pagini. Am rasuflat usurat! E mult mai bine asa, nu?! Vest-europenii astia habar n-au ce-i aia scoala! :)

Niciun comentariu: