duminică, 2 septembrie 2007

Luxembourg... (2)


Cred ca una din marile imbecilitati, atentat la cea mai elementara norma a bunului simt, dar fara a fi ostentativ, e sa stai in piata centrala din Luxembourg si sa asculti la casti Parazitii :) Am facut-0 :))))
Una peste alta, sunt placut impresionat de aceasta "bijuterie" de tara, dar nu atat de dat pe spate, cum ma asteptam. Probabil aveam eu asteptari diferite... E frumos, lumea foarte politicoasa, preturi foarte mari...
Alaltaieri (vineri, 31 august) am fost "o tura" prin Luxembourg. Mi-au placut mai multe lucruri: indicatoare elecronice pe strada cu cate locuri sunt disponibile in parcarile din apropiere, oameni care stau calmi la semafor si soferi asemenea, un parc in care lumea statea tolanita pe iarba fara teama de a poposi pe vreun suvenir canin, in general destul de curat (spun "destul" pentru ca erau si cateva locuri in care era loc de mult mai bine - dar poate sunt eu prea carcotas :) ). Ce mai?! Frumos. Ceea ce mi-a placut insa cel mai tare (pentru ca trebuia sa fie vreo "tampenie" care sa imi placa si mie in mod deosebit, cum plastic observa mama odata) a fost ca toate taxiurile erau Mercedes! :) Nu am rezistat si am facut si o poza, cea de la inceputul postarii. Am stat si m-am gandit ce poza exemplificativa sa folosesc: una dintr-o catedrala, una de la niste ruine, alta de prin centru sau de pe mai stiu eu unde?! Aceasta mi s-a parut, insa, ce mai potrivita...
Da! Luxembourg e un oras "cam" scump (ca si intreaga tara, de fapt). Costa "multishor" sa iei masa oriunde (nu am incercat McDonalds-ul, insa :) ). Totusi, se gaseau si jeansi la 20 de euro...
Am cautat, insa, toata ziua un magazin d'ala cu orice produs la 1 euro, da' nu am gasit :)))))
A bientot!

Niciun comentariu: