vineri, 17 august 2007

Reclama - sufletul... universului!


Iacata ce mi-a fost dat sa vaz azi pe net:
"OFERTA DE PUBLICITATE PENTRU LUMEA DE DINCOLO

PACHETUL DE BAZA: negociabil

Componente:

- lectura reclamei din presa si/sau descrierea sumara a reclamei televizate

Frecventa: o data pe saptamana

PACHETUL NORMAL negociabil

Componente:

- lectura reclamei de presa, descrierea sa detaliata si relatarea exacta a reclamei de la televizor

- transmiterea altor materiale legate de produsele sau compania dumneavoastra (stiri, evenimente, etc.) Frecventa: de doua ori pe saptamana

PACHETUL PREMIUM: negociabil

Compomente:

- povestirea unor scurte istorii legate de produsul sau compania dumneavoastra, furnizate de catre dumneavoastra

- la alegere, imi puteti furniza alte materiale – cum ar fi documentare, materiale din presa, fotografii despre compania dumneavoastra, pe care ma angajez sa le studiez indeaproape, pentru a le transmite cat mai exact mai departe

- pentru cei care vor sa isi asigure o fidelizare cat mai completa, accept mostre de produs, pentru a putea reda experienta adevarata celor care ma asculta

Frecventa: o data pe saptamana

NOTA:

1. Pentru cei interesati, pachetele publicitare sunt negociabile, in functiile de nevoile si resursele de care dispune fiecare client.
2. Imi rezerv dreptul de a modifica pe parcurs intelegerile stabilite, in functie de dorintele si reactiile lumii de dincolo, cu o informare prealabila de minim o saptamana.

CONTACT

Pentru intrebari sau sugestii ma puteti contacta prin intermediul adresei mele electronice:

maximilianonofrei@publicitatepelumeacealalta.ro.Nu va impacientati si nu insistati daca nu primiti raspuns imediat, caci primesc deja nenumarate mesaje de la voi si, credeti-ma, incerc sa raspund cat mai repede."

Foarte tare! O sa ma gandesc la ce as putea sa imi promovez "dincolo". Am insa cateva intrebari:
1. Exista tarife diferentiate intre "sus" si "jos"?! Cred ca, de exemplu, un banner pentru o zona mai "calda" e mai scump, pentru ca trebuie sa reziste la anumite conditii de mediu, pe cand ceva mai "sus" poate fi si un simplu cearceaf scris cu graffitti.
2. Ce se intampla daca vreau sa fac un demo de produs mai indraznet. De exemplu, as vrea sa demonstrez prin demo beneficiile Durex la RaiTV. M-ar costa mai mult? Stiu ca "pana la Dumnezeu ma mananca sfintii" - asadar se poate, dar ce inseamna asta ca si efort financiar? Trebuie sa imi fac un calcul, sa vad daca rentabilitatea este satisfacatoare...
3. Pot sa promovez detergentul "Axion" in Iad? Dar in Rai?
4. Pot sa ma folosesc de imaginea lui Ion Iliescu pentru a-mi promova produsele?

5. Pot folosi reprezentari artistice ale harului? De pilda: o noua bautura energizanta, RedSpirit sau RedHar (inca nu m-am hotarat), in care o energie fantastica sa transforme pana si ingerii in demoni pentru scurt timp (pana se inchid cluburile).
6. Pentru a promova o crema de polishat pene imi trebuie vreun certificat de conformitate cu niste standarde unanim acceptate?
7. Exista un organism gen CNA "dincolo"?
Mai revin si cu alte intrebari imediat ce mai am! Acum ma intorc la brief-ul pentru polizoarele de ascutit coase :)

Niciun comentariu: