duminică, 1 iulie 2007

Si a fost si Alice Cooper...


Am fost la Bestival. L-am vazut pe Alice Cooper... Vincent Damon Furnier, care, in ceva mai bine de o jumatate de an, va face 60 de ani! (daca nu ma credeti, dati click aici). Cum a fost?!... Interesant. Practic, am crescut cu Alice Cooper, cu Doors, cu Metallica si cu multi-multi altii...

Da, s-a spanzurat si nu, nu a adus ghilotina pe scena, pentru curiosii care nu au fost acolo, dar a fost un concert... super tare! Cei care nu au fost de fata au ce regreta. Nu am fost niciodata un fan declarat al lui, nu ii stiu cantecele pe de rost (asa cum am vazut ca stiau unii dintre cei de pe langa mine), insa chiar a fost un eveniment deosebit. Poate ca e si o umbra de melancolie a unei perioade de liceu frumoase pe acordurile lui, insa cred ca e mai mult decat atat. Cred ca saptamana asta voi "gusta" o portie semnificativa de Alice Cooper. Si, daca tot imi va ramane pe hard disk, cred ca ma voi mai opri, din cand in cand, la un Poison, House of Fire sau, favorita mea, Feed me, Frankestein.

Niciun comentariu: