sâmbătă, 30 iunie 2007

Pieton printre cashchete...


Vi s-a intamplat vreodata sa stati vreun sfert de ora la semafor, din postura de pieton?! Ei bine, mie da! Si sunt departe de a fi pietonul model, care traverseaza doar pe verde si asa mai departe.
Mai deunazi, insa, asteptam cuminte la semafor sa se faca verde, masinile siroind pe strada implacabil in intentia mea de a cuceri celalalt trotoar. In intersectie, un nene! Dansa! Si tot dadea din maini, mai o piruieta, mai un fluieras d'ala de am mai vazut pe la amatorii de muzica house... Si se face verde. Dar masinile continuau sa treaca nervoase, indemnate asiduu de nenea cu cashcheta alba. Vorb'aceea: "cashcheta lui"... arma prostului, ca sa zic asa. In acest mod, am ratat verdele, admirand frumoasele autovehicule blocandu-mi avansarea si obturandu-mi perspectiva trotuarului de vizavi, care intre timp devenise tzelul meu in viatza. Intr-un moment neasteptat de rarefiere a traficului, am o tentativa de a pasi pe carosabilul greu incercat de bolizii care deja devenisera enervantzi: TZZZZZRRRR!!! Noroc ca nu eram singurul care imi permisesem sa am o tentativa temerara de a ma avanta in necunoscutul bitumului incins, ci eram un palc de omuletzi intorsi din drum de gesturile deja isterice ale balerinului de ocazie. Am asteptat urmatorul verde. Si urmatorul, pentru ca scena, intr-un mod aproximativ asemanator, s-a repetat. Trotarul era plin si oamenii incepeau sa murmure (cred ca toti umpleam vreo 2 mertzane, fie ele 104, 336 sau mai stiu eu ce altceva). Un deja coleg de suferinta, probabil client al unui salon de frumusetze cu solar si alte alea, si-a permis si o remarca nu tocmai prietenoasa la adresa inamicului nostru comun, organul (na, c-am zis-o!). Intr-un final, dupa aproximativ un sfert de ora, am dobandit metrul meu patrat din celalalt trotuar, cu o satisfactie asemanatoare unei urinari dupa un timp indelungat de abstinenta, dar cu regretul ca, totusi, atmosfera creata pe vechiul trotoar, cu solidaritatea aceea de moment si cu ridicolul tuturor elementelor de "decor", o pierdusem.
Poate data viitoare...

Niciun comentariu: