duminică, 24 iunie 2007

Hop si eu!


K! Recunosc: ieri nu existam pe acest blog si acum sunt la a 17-a postare. Nu, nu am avut vreo zi deosebit de "creativa" sau in care sa nu am deloc ce face si nici nu mi-am transcris notitele din jurnal (nu neaparat ca ar fi rau... habar n-am! numai ca nu am jurnal! :) ). Doar ca mi-am "transferat blogul de pe yahoo 360 la un loc mai... serios, ca sa zic asa. Am avut surpriza sa merg, din aproape-n aproape, din "amici" in "amici" pe yahoo 360 si am descoperit lucruri foarte ciudate despre cititorii de blog de acolo. Nici nu ma mir ca aveam peste 1200 de vizualizari pe luna, din postura de quasi-anonim, ca sa zic asa. Asa ca m-am suparat, mi-am luat jucariile si am plecat. Am decis ca pe yahoo sa postez glumitze de 2 lei primite pe email, iar aici lucruri ceva mai serioase, ca sa zic asa. Voi vedea ce-mi va iesi...

Niciun comentariu: