miercuri, 13 iunie 2007

Bere


Oare cand o sa avem si noi, in Romania, (o) bere care sa se desfaca prin rasucire, ca la americani?! A incercat Ursus, parca, pentru o editie limitata de 0,33, dupa care... pauza. Ma si gandeam atunci ca ma dau pe Ursus macar si numai pentru asta (oricum, e o bere buna).

Tuborg, cu al sau tuby-cap, a luat fata tuturor - nu am date, insa e posibil ca, din acest motiv, Tuborg sa fie considerata cea mai inovativa marca de bere de la noi. Si, daca a copia acelasi sistem la o alta marca ar fi stupid, a adopta sistemul american (si nu numai al lor) de desfacere a berii cu mana, prin rasucire, ar fi o chestie extrem de atractiva.

Mi se pare amuzant, facil, nou (la noi) si chiar... masculin. “Sportul” mersului pana la frigider, al “culegerii” unei beri de la rece, al desfacerii imediate cu mana (gest ffff misto) si al consumarii instantanee mi se pare foarte “cool”! (iata, involuntar, si un scenariu simplu si ieftin de spot :) )

Acum ceva vreme cautam un yoghin sa ma initieze in levitat, pentru ca stateam la casa si, ca sa imi iau o bere din frigider, trebuia sa merg vreo 10 metri. Levitatul mi se parea o solutie :). Niste amici mi-au recomandat, daca tot gasesc vreun yoghin bazat, sa invat telechinezia, ca nici macar sa nu ma mai misc din loc, insa erau prea multe colturi in drum si riscam agitarea lichidului preferat, motiv pentru care am ramas la levitatie. Yoghinul, insa, nu l-am gasit inca. De vreun membru Misa nu vreau sa aud, ca mi-e teama ca o sa aiba o problema cu berea si o sa prefere un alt lichid, asemanator la aspect :).

Revenind: vreau si eu o bere pe care sa o deschid prin rasucire! Orice marca ar fi, cu siguranta as incerca-o!

Niciun comentariu: