sâmbătă, 16 iunie 2007

Cred ca circula un virus…


Paste aproximativ o luna voi fi, pentru a cincea sau a sasea oara, "vacaler de oroare" pentru un amic foarte bun... Il pierd si pe el... :)

Intre 20 si 30 de ani, lumea incepe sa se insoare... Si se tot insoara... Si nu le mai trece :) Nu arareori, in discutiile cu vechii amici la o bere, apare inevitabil un subiect: “tu cate nunti ai vara asta?” De parca ar fi o corvoada. Pentru mai multe asemenea evenimente in aceeasi perioada, poate fi un "deranj" financiar consistent, dar, personal, incerc sa evit aceasta perspectiva atunci cand in discutie sunt amici foarte buni... Asemenea discutii nu prea isi au sensul...

Incerc, de fiecare data, sa ma bucur de bucuria fiecaruia - nu stiu ce-i asteapta :) ! Si chiar ma bucur sincer: ne intalnim multi prieteni, ne simtim bine, incercam sa depasim granita formala a momentului si ne dezlantuim in felul nostru. Peste asta, doi oameni la care tinem cu totii s-au hotarat sa faca pasul asta si e o senzatie speciala, pe care numai in acele momente o poti trai, de a admira un demers si, cateodata, un adevarat “curaj”! E chiar frumos!

Insa, sincer fiind, nu stiu daca ma bucur de bucuria lor, de momentul frumos prin care trec, sau pentru ca eu nu am ajuns acolo! Am “scapat”, pana acum, desi am fost chiar foarte aproape. Si m-am bucurat foarte tare ca am scapat! Exista un farmec al traiului si dincolo de limitele conventionale ale unui cuplu, asa cum exista si o magie a "singuratatii-n doi".

Acum ma incearca iar sentimentul ala de “ce se intampla?!”, lipsit de orice forma de formalism si complezenta. Si ma intreb iar daca nu circula un virus care ii indeamna pe unii sa faca acest pas :). Nu e nici un virus, insa! E doar inca un prieten bun care, folosind un limbaj de lemn, “se aseaza la casa lui” - de fapt, la casa lor!

Vreau sa fie frumos la nunta lor! :) Abia astept! Casa de piatra!

Niciun comentariu: